Sunday 23 October 2011

Perfect You

           Nu te iubesc pentru aspectul fizic plăcut și nici pentru ochii aceia migdalați care mă fac să tresar de fiecare dată când îi zăresc. Nu te iubesc nici pentru pielea aceea catifelată care mă trimite mereu cu gândul la o plajă pustie acoperită cu cel mai fin nisip în care aș vrea să mă scald într-o noapte cu lună plină. Cu atât mai puțin nu te iubesc pentru vocea aceea suavă care îmi șoptește vorbe de iubire și nici pentru parfumul tău inconfundabil, mereu același de când te cunosc. Nu te iubesc nici pentru ceea ce ai realizat până acum și nici pentru ambiția de care dai mereu dovadă. Nu te iubesc pentru veselia ta aproape copilărească, nu te iubesc pentru faptul că mă faci mereu să zâmbesc și nici pentru atenția pe care mi-o oferi. Nu te iubesc pentru faptul că încerci mereu să mă protejezi și, nu în ultimul rând, nu te iubesc pentru faptul că mi-ai oferit cel mai de preț dar, și anume amintirile cu tine.
            Te iubesc pentru că ești TU, iar aceasta este cea mai importantă calitate a ta.

http://www.youtube.com/watch?v=PgGUKWiw7Wk&feature=player_embedded

1 comment: