Sunday 16 March 2014

Profesiune de credință

            O noapte cu lună plină, o țigară și o sticlă de vin...un fum din țigară, apoi o gură de vin, încă un fum, și ești tot mai prezent în mintea mea. Trupul meu îți simte lipsa, deși nu i-ai aparținut niciodată. Două întâlniri, un dans, o plimbare în miez de noapte, o apropiere a buzelor, o strângere de mână, o îmbrățișare și câteva priviri fugare m-au făcut să...să te iubesc? Prea mult spus. Să te  doresc? Prea suferficial. Să nu pot să trăiesc fără tine? Prea patetic. Cert este însă că m-au făcut să nu mi te pot scoate din gând.
            Încă o gură de vin, și un gând sumbru își croiește drum în mintea mea, repetându-se obsesiv: dacă pentru tine toate acestea nu au însemnat nimic? Dacă încă te mai gândești la Ea? Probabil te intrebi ce aș putea eu să îți ofer...ei bine, te-aș iubi cu inima unui copil, ți-aș oferi un zâmbet în fiecare dimineață, te-aș respecta ca pe familia mea, ți-aș fi alături mereu, mândră să fiu lângă tine, ți-aș fi în același timp prietenă și iubită, ți-aș oferi toată libertatea de care ai nevoie, am petrece nopți lungi împreună, ți-aș respecta mereu alegerile, aș avea încredere în tine, nu aș fi niciodată de acord ca eu să ocup un loc central în viața ta, în detrimentul familiei și al prietenilor, nu aș încerca niciodată să îți schimb felul de a fi sau preferințele.
            Și mai cred că uneori aș fi geloasă, că mi-ar fi greu să stau mai mult de câteva zile departe de tine, că nu aș fi mereu capabilă să exprim sau să îți arăt ceea ce simt pentru tine, că și eu te-aș face gelos de câteva ori, dar fără intenție, că nu te-aș ierta dacă mă minți, că uneori aș fi pisicoasă și alteori distantă, că aș aștepta să mă asculți atunci când am o problemă și să îmi dai un sfat.
            Aceasta este profesiunea mea de credință, un vis de iubire.

            Tu în ce crezi?

No comments:

Post a Comment