Friday 29 December 2017

Ironie

      Vineri, 29 decembrie

      Astăzi mi-ai trimis o poză cu tine. A treia în trei zile. Acum, după ce ai ales-o pe ea.

      Nu cu luni în urmă, când aș fi primit cu inima deschisă orice mică atenție din partea ta. Nu cu luni în urmă, când aflam de la prieteni cum mai e viața ta. Nu cu luni în urmă, când mi-am făcut curaj să îți mărturisesc ce simt pentru tine, iar tu ai râs. Nu cu luni în urmă, când căutam orice mică ocazie pentru a fi aproape de tine. Nu cu luni în urmă, când eram ambii singuri. Nu cu luni în urmă, când îți făceai griji că aș alege pe altul. Nu cu luni în urmă, când îmi doream asta.

      Nu, tu ai ales să faci asta acum. Acum, de parcă discuția noastră de ieri nu a fost suficientă. Chiar crezi că era cazul să te mai și văd acum? Dacă voiam să te văd, știam unde să te găsesc. Daca voiam să mă doară și mai mult, îți răsfoiam albumele de pe rețelele de socializare. Sau reciteam conversațiile noastre.
      Dar eu nu mai vreau să mă doară. Tu ce vrei de fapt acum?  

No comments:

Post a Comment