Wednesday 22 September 2010

Iubesc... (traducere din limba spaniolă)

Iubesc ce văd, şi ce ascunzi
Iubesc ce arăţi sau insinuezi
Iubesc ce eşti sau ce îmi imaginez
Iubesc ce îmi este străin, şi ce este al meu
Iubesc ce dăruieşti, ce ascunzi
Iubesc întrebările tale, şi răspunsurile
Iubesc îndoielile tale, dar şi siguranţa
Te iubesc în simplu şi complex.

Iubesc ce zici, ce taci
Iubesc amintirile tale, dar şi uitările
Iţi iubesc mirosul, aroma
Te iubesc în sărut, şi în distanţă.

Iubesc ce iubeşti, eu te iubesc
Te iubesc şi dacă aş putea să nu te iubesc,
Ştiu că te-aş iubi la fel.
Te iubesc cu orgoliul de a te iubi
Deoarece pentru a te iubi eu m-am născut.

Iubesc ce eşti, şi ce poţi
Iubesc ce afirmi, şi ce negi
Iubesc ce zici, şi ce gândeşti
Iubesc cât măsori şi cântăreşti
Iubesc ce prinzi, şi ce laşi
Îţi iubesc bucuria, şi tristeţea
Te iubesc trup şi suflet
Te iubesc în crizele tale, şi când eşti calm
Iubesc ce ceri, şi ce laşi
Îţi iubesc mângâierile, şi jignirile
Te iubesc pe moment, şi pentru totdeauna
Te iubesc în raiul tău şi în infernul tău.

No comments:

Post a Comment