Thursday 18 January 2018

Scrisoare de la o fostă

      Este ultima dată când îți scriu. Asta pentru că a trebuit să aștept 4 ore pentru a primi un răspuns monosilabic de la tine. Nu contează că erai activ, doar tu trebuia să îmi demonstrezi ceva. Felicitări, mi-ai demonstrat cum la tine primează orgoliul de băiețel răzgâiat și nu sentimentele pe care le ai față de mine. Îți mulțumesc pentru faptul că mă ignori, mi-ai demonstrat cum nu ai tăria de a-ți asuma faptele, de a vorbi cu mine, de a mă privi în ochi. Dacă asta înseamnă că am avut întotdeauna dreptate și că ai sentimente față de mine, dar ești cuprins de teamă, so be it, îmi asum să am dreptate și la final.
      Continuă să îți asculți prietenul orbește atunci când îți dă sfaturi. El știe mai bine ce a fost între noi, ce e în sufletul tău sau al meu, doar a fost cu noi în pat, nu? Continuă să nu îți dezamăgești iubita. Aaa, scuză-mă, ai dezamăgit-o deja, doar că ea nu știe asta. Cred că ți-am mai spus deja că ești unul din motivele pentru care sunt extrem de circumspectă atunci când vine vorba de relații. Continuă să faci ce vrei, dar ai grijă să nu ajungi să regreți. Vei râde și vei spune că sunt mult prea mândră și sigură pe mine, dar ce crezi? Atunci când nu îți asculți și inima, vei ajunge să regreți când va fi mult prea târziu. Îți spun asta din prisma celor 4 ani de vârstă care ne despart.
      Continuă să îi minți pe cei din jur cu relația ta. Când vei reuși să te minți și pe tine, anunță-mă. Continuă să o schimbi pe ea mereu. Îmi cer scuze pentru faptul că nu m-ai putut schimba după cum ai vrut, pentru faptul că sunt suficient de împăcată cu mine însămi și cu alegerile mele, pentru faptul că nu mă simt vinovată de nimic. Dacă tu nu vrei să vezi ceea ce este evident, îmi cer scuze și pentru faptul că am obosit să încerc să îți demonstrez. Recunosc, poate abordarea mea cu tine nu a fost cea mai potrivită, însă cam de câte ori crezi că mai vreau să mi se trântească ușa în față? Deja am pierdut numărătoarea cucuielor...
      ”Nu vrei să fi vulnerabilă, însă ți-ai dori ca cel cu care vorbești să vadă că lași destul de la tine...doar îi acorzi atenție și parte din timpul tău.” Acestea sunt cuvintele pe care le-am auzit astăzi de la altcineva. Felicitări, el a reușit să vadă în câteva zile de când doar vorbim, ceva ce tu nu ai reușit să vezi în luni de zile petrecute împreună. Ți-am spus că nu obișnuiesc să fac comparații, însă replica de mai sus este fix ce mi-am dorit mereu să aud. Nu am auzit de la tine, ci de la el: asta este viața, o ruletă rusească, iar tu ai pierdut J

No comments:

Post a Comment